1.6.2011

reikäpaita ja loma !




takki ja laukku H&M paita jim&jill kengät ja farkut 2nd hand aurinkolasit ulkomailta
    Olen suuri Uuno Turhapuro -stailin ystävä, eli toisin sanoen reikäpaitojen ystävä, haha. Ne on järkevä vaihtoehto tällaisella kuumalla säällä. Talvella pidin reikäpaitojen alla toppia, mutta nyt pelkät yksinkertaiset rintsikat paidan alla riittävät mainiosti.
    Olen myös tykästynyt noihin löysiin pillifarkkuihin. Ostin ne kirpparilta joskus talvella, leveälahkeisina -i can tell you, ne lahkeet oli jäätävät trumpettilahkeet- housuina, ja kavensin niistä tuollaiset rennot pillit. Tykkään tosi paljon. Ne ei oo niin tyttömäiset ja on mukavat päällä. Ne ovat myös ainoat mun siniset farkut mitä tykkään käyttää.
    Mulla alkoi myös eilen loma, ja olen nyt ihan täpinöissäni, kahdesta syystä: a)koulut loppu ja b) alle viikon päästä olen meren toisella puolen! Siitä infoa tällä viikolla enemmän.

2 kommenttia:

  1. Tyylikäs asu! Näyttää juuri siltä mitä itse voisin pitää :) Me likey!

    http://larakoo.blogspot.com

    VastaaPoista