21.6.2011

Rrovinssirock 2011




Joo eli niin kuin jossain viime postauksessa ilmoitinkin, vietin viime viikonlopun Provinssirockissa. Oli kyllä mahtava ja hauska reissu. Ette voi uskoa, millainen väsymys mulla oli eilen, puhumattakaan sunnuntaista!


Saatiin älynväläys ja hengailtiin asuntoauton katolla

Maija


Minä, Sara, Sofia, Tiitu, Riitta ja heidän teltta

Menin sinne hyvän ystäväni Maijan ja hänen poikaystävänsä kanssa, sekä asuntoautossamme nukkui heidän kaksi kaveria Sara ja Sofia joista Sofian jo ennestään tunsinkin. Myös asuntoautomme vieressä telttaili Maijan ja mun kaveri Tiitu ja hänen kaveri Riitta. Hengailtiin siis paljon leirintäalueella yhdessä porukalla.







Reissun jälkeen tajuttiin, että jos ei oikeesti ole hirveän hyviä esiintyjiä, niin pärjäisi periaatteessa pelkällä leirintäalue rannekkeella: melkein kaikki hauska tapahtui leirintäalueella! Mutta en kyllä kadu hetkeäkään, että ostin liput itse sinne alueelle; näin perjantaina The Soundsin lähes koko keikan eturivistä -oli muuten aivan mahtava keikka- ja myös lauantain pääesiintyjä Pendulum oli aivan huikea -kaverin sekä yhden 2 metrisen miehen olkapäiltä katsottuna varsinkin-. Käytiin katsomassa mm. myös Scandinavian Music Grouppia.





Missasin monta hyvää esiintyjää esim. Anna Puun, Jenni Vartiaisen, Raappanan, Jare ja VilleGallen ja Pariisin Kevään. Ärsyttää kyllä aika huolella. Mutta ei voi mitään! Meidän leirintäalue oli vaan sen verran kaukana, että joskus ei yksinkertaisesti vaan jaksanu raahautua sinne alueelle.




Voisin todellakin mennä tuonne uudestaan ensi vuonna! Mutta jos ei provinssiin niin sitten jonnekkin muualle. Koska kyllä mulle pienemmätkin festarit kävisi -JA HALVEMMAT KIITOS-. Saattaa olla, että tänä kesänä voisi vielä jonnekkin mennä. Ainoa este on vaa se raha, oon nimittäin ihan peeaa. New Yorkiin meni 300 euroa ja provinssiin 200 euroa. Nyt mun lompakossa on tyyliin kuus euroa ja oon vielä niitten päälle velkaa jonku 80 euroa. Että hmm..








Sori muuten kuvien huonosta laadusta! Kopsasin ne Maijan facebook kansiosta nii laatuki kusi siinä sitten samalla. Mutta nyt lähden käymään kaverilla. Ens postaukset varmaankin tulee sitten taas olemaan perus vaatepostauksia. Siihen asti, heippa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti