26.1.2014

photo shoot

 Kuvissa Tommi Laitinen, Rudolf ja Patrik Lilja, Tuomas Nurmi ja Vili Vanhala

Kuvasin poikien kanssa muutama viikko sitten Lunatic (LNTC Finland Oy) vaatemerkille niiden talvimalliston, ja aattelin laittaa tänne blogiin muutaman kuvan. Lunatic siis sponssaa noitten CSM lasketteluporukkaa ja ne sit toimi talvimalliston malleina. Mä olin kameran takana, ja oli kyl hauskaa! Mitäs mieltä ootte, onko onnistuneita kuvia? Kuvista löytyy varmasti paljon parannettavaa, mut oon kyl oikein tyytyväinen lopputulokseen siihen nähden, etten aiemmin missään "virallisissa" kuvauksissa ole toiminu kuvaajana. Et ihan itseoppinut amatöörihan mä vaan oon:D Kivaa sunnuntaita kaikille!

8 kommenttia:

  1. Tykkäääääään ! Hyvä Anski ! T salainen työkamusi kauppakadulta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jihuuuu kiitti! kukakohan salainen kamu siel on kyseessä, hirveen vaikee arvata..8)

      Poista
  2. seurusteletko ton kans joka on tossa tokavikassa kuvassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täh! Etkö ookkaan enää Iljan kanssa? .__.

      Poista
    2. en seurustele kenenkään kanssa, jos se nyt niin hirveästi kiinnostaa:D

      Poista